El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i Arran Manresa han instat el joves a continuar amb les mobilitzacions al carrer fins que no s'assoleixin els següents objectius: un referèndum vinculant, la dissolució del Govern –amb Buch al capdavant-, la desaparició dels antiavolts i l'amnistia de tots els presos independentistes. Els joves denuncien la criminalització que, segons diuen, pateixen arran dels aldarulls i avisen "que fer-ho és molt perillós".
"Al final, la resposta de la sentència ha estat la gota que ha fet vessar la pica d'un jovent que hem crescut en un ambient de crisi, veient com et claven cops de porra defensant unes urnes i un futur molt negre amb sous de merda", ha assegurat el Nil, representant del SEPC.
Els joves es queixen que el Govern "els ha girat l'esquena" pel fet que, per exemple, els han acusat d'infiltrats a les manifestacions. Per això, asseguren que no se senten representants per un Govern "amb partits independentistes que només defensen la independència si és per mantenir la seva poltrona".
Aquesta tarda, el SEPC i Arran Manresa han convocat una assemblea a Manresa per decidir noves accions de protesta.
El SEPC i Arran Manresa insten els joves a continuar amb les mobilitzacions al carrer
Denuncien la criminalització que pateixen i asseguren que la sentència "és la gota que ha fet vessar la pica"
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2019 a les 18:05
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»