L'actual vicepresident del Consell Comarcal del Bages i alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez, passarà a presidir l'ens comarcal el proper mes de juliol després que l'actual presidenta Estefania Torrente, hagi decidir deixar el càrrec per motius professionals. Ambdós, proposats per ERC, han compartit les tasques de l’àrea de Presidència i Vicepresidència la primera meitat de mandat.
Els grups comarcals d’ERC i Junts, que governen en pacte, proposaran el nou candidat en un ple del Consell Comarcal que se celebrarà el 5 de juliol, i Hernàndez assumirà la presidència de forma automàtica ja que les dues formacions tenen majoria absoluta a l'òrgan.
[h3]Sis anys en el Consell Comarcal[7h3]
Estefania Torrente és regidora al Pont de Vilomara i Rocafort i ha estat membre del Consell Comarcal els darrers sis anys, consellera de l’Àrea Econòmica el passat mandat, i presidenta els darrers dos anys. És advocada de professió i va participar en la defensa dels presos polítics com a lletrada en el judici del Tribunal Suprem.
ERC i Junts han assegurat que el pacte que mantenen en el govern del Consell Comarcal continua essent fort.
Eloi Hernàndez serà el nou president del Consell Comarcal del Bages
L'alcalde de Fonollosa substituirà Estefania Torrente el 5 de juliol, que deixa el càrrec per motius professionals
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2021 a les 10:06
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa
-
Política Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE
-
Política Junts Bages celebra l'anunci del desdoblament de la C-55 però reclama que arribi fins a l'A2