L'actual vicepresident del Consell Comarcal del Bages i alcalde de Fonollosa, Eloi Hernàndez, passarà a presidir l'ens comarcal el proper mes de juliol després que l'actual presidenta Estefania Torrente, hagi decidir deixar el càrrec per motius professionals. Ambdós, proposats per ERC, han compartit les tasques de l’àrea de Presidència i Vicepresidència la primera meitat de mandat.
Els grups comarcals d’ERC i Junts, que governen en pacte, proposaran el nou candidat en un ple del Consell Comarcal que se celebrarà el 5 de juliol, i Hernàndez assumirà la presidència de forma automàtica ja que les dues formacions tenen majoria absoluta a l'òrgan.
[h3]Sis anys en el Consell Comarcal[7h3]
Estefania Torrente és regidora al Pont de Vilomara i Rocafort i ha estat membre del Consell Comarcal els darrers sis anys, consellera de l’Àrea Econòmica el passat mandat, i presidenta els darrers dos anys. És advocada de professió i va participar en la defensa dels presos polítics com a lletrada en el judici del Tribunal Suprem.
ERC i Junts han assegurat que el pacte que mantenen en el govern del Consell Comarcal continua essent fort.
Eloi Hernàndez serà el nou president del Consell Comarcal del Bages
Política
L'alcalde de Fonollosa substituirà Estefania Torrente el 5 de juliol, que deixa el càrrec per motius professionals
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2021 a
les 10:06
Et pot interessar
-
Política
Música per la Llibertat tanca una etapa de nou anys amb un acte per l'amnistia a Manresa
-
Política
Sant Fruitós de Bages aprova unes ordenances fiscals amb una pujada general del 4,3%
-
Política
Manresa escollirà per sorteig les 738 persones que formaran part de les meses electorals
-
Política
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d'euros per al 2027
-
Política
El Parlament aprova garantir el servei de cateterisme 24 hores a Manresa
-
Política
Una nova assemblea de Sant Vicenç obre el debat sobre la presència ultra als municipis
