La concentració covocada per la plataforma neofeixista Por España me Atrevo aquest dissabte a les 7 del vespre a davant de les piscines municipals de Balsareny per la llibertat de Raúl Macià, que compleix condemna per tràfic de drogues i robatori al Centre Penitenciari dels Lledoners, no tindrà resposta en forma de contramanifestació. Així ho van decidir una trobada de veïns preocupats del poble i també la plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme del Bages en assemblea. Totes dues reunions van celebrar-se dimecres.
D'aquesta manera, els espanyolistes es podran manifestar sols a Balsareny, però quan arribin hi trobaran pancartes preparades tant per veïns com per membres desl col·lectius antifeixistes advertint-los que no són benvinguts.
Els espanyolistes d'extrema dreta es manifestaran sols dissabte a Balsareny
Tant una trobada de veïns del poble com l'assemblea d'UCFR decideixen no convocar cap contramanifestació però ompliran el poble de pancartes
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2018 a les 17:31
Actualitzat el 16 de febrer de 2018 a les 17:44
Et pot interessar
-
Política Salvador Busquets i Mariona Homs lideren una nova executiva d'ERC al Bages
-
Política Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA
-
Política Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament
-
Política Aliança Catalana utilitza una imatge falsa feta amb IA per alimentar la xenofòbia a Manresa
-
Política Marc Aloy denuncia «falsedats greus» del vídeo d'Octuvre i anuncia accions legals per defensar-se
-
Política Junts reclama al Govern solucions urgents per la manca d'atenció pediàtrica al Moianès