Els regidors de la CUP Manresa obren el despatx a la ciutadania

Com en l'anterior legislatura obriran l'oficina de l'Ajuntament de dilluns a divendres

Publicat el 05 d’octubre de 2015 a les 18:47
Actualitzat el 05 d’octubre de 2015 a les 18:54
Tal i com van fer la legislatura passada, els regidors de la CUP de Manresa mantenen obertes les portes del despatx de l'ajuntament a totes les manresanes i manresans. El pas de dos a tres regidors fa que es pugui ampliar l'horari de rebuda, que a partir del proper mes d'octubre serà diari. Els horaris són els següents: dilluns: de 9 a 12 del matí, dimarts: de 9 a 12 del matí, dimecres: de 5 a 8 de la tarda, dijous: de 5 a 8 de la tarda, i divendres: de 9 a 12 del matí.

A part de l'atenció presencial, els regidors també poden ser contactats per via telefònica, trucant a l'ajuntament i demanant pel despatx de la CUP, mitjançant correu electrònic i mitjançant els perfils corporatius i personals a les xarxes socials. [twitterfollow]cupmanresa[/twitterfollow][twitterfollow]jordimasdeu[/twitterfollow] [twitterfollow]gemmamanresa[/twitterfollow] [twitterfollow]garcesjordi[/twitterfollow]

Per a més informació, la CUP recorda que al blog del Grup Municipal, s'hi poden trobar els horaris, les mocions presentades i els comptes del grup municipal, entre d'altres.