El passat diumenge, la candidatura d'Esquerra Republicana a Artés va celebrar a l'auditori de Cal Sitges l'acte central de campanya per a les eleccions municipals de 2019.
Davant una sala plena, durant l'acte van intervenir fins a onze membres de la llista que presenta ERC Artés, amb un format de preguntes i respostes curtes i concises, que pretenien tractar les àrees i línies més importants del programa electoral. Un cop acabada la presentació, van poder compartir opinions i idees amb el públic assistent en el vermut posterior.
Al llarg de les intervencions, es va destacar "la importància de la joventut o de la mobilització del parc d'habitatge buit per a un habitatge digne. Volem que Artés disposi d'un comerç fort i proper i un polígon competitiu. Ens cal la redacció d'un anàlisi de salut per a conèixer la realitat del nostre poble i millorar els hàbits de qui viu a Artés. Defensem un urbanisme que vetlli per la rehabilitació i repoblament del centre i el barri antic, que vetlli pel nostre entorn natural i el nostre patrimoni arquitectònic. Hem de seguir potenciant una mobilitat segura i accessible per a tothom. Creiem en la participació, l'educació i la cultura com a bases de la nostra societat".
Per la seva banda, l'alcaldable republicà, Enric Forcada, va destacar que la candidatura d'ERC Artés està integrada "per gent de poble; gent diversa que ens unim per a un objectiu comú: treballar per a seguir millorant Artés. Com hem dit en diferents ocasions, veiem el mateix que tothom qui viu a Artés, tenim els mateixos problemes i els volem seguir treballant".
ARA A PORTADA
-
-
Castellbell avança la modificació urbanística que permetrà instal·lar el futur institut a l'avinguda Catalunya Redacció
-
Una investigadora d'Althaia lidera un estudi sobre com la contaminació influeix en els infants Redacció
-
-
L'Helix Summit ha portat a Manresa els principals reptes de la formació de professionals de la salut Redacció
Publicat el 21 de maig de 2019 a les 20:20
Actualitzat el 21 de maig de 2019 a les 20:22
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Junts, FNC i Vox defensaran mocions per controlar el padró en el ple de Manresa de dijous
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política Què tenen a veure la Fadulla, Assumpció Balaguer, Anna Solà i Pere Miró?
-
Política Fem Manresa exigeix «fiscalització i seguiment» de la nova concessió de bus a Barcelona