El passat diumenge, la candidatura d'Esquerra Republicana a Artés va celebrar a l'auditori de Cal Sitges l'acte central de campanya per a les eleccions municipals de 2019.
Davant una sala plena, durant l'acte van intervenir fins a onze membres de la llista que presenta ERC Artés, amb un format de preguntes i respostes curtes i concises, que pretenien tractar les àrees i línies més importants del programa electoral. Un cop acabada la presentació, van poder compartir opinions i idees amb el públic assistent en el vermut posterior.
Al llarg de les intervencions, es va destacar "la importància de la joventut o de la mobilització del parc d'habitatge buit per a un habitatge digne. Volem que Artés disposi d'un comerç fort i proper i un polígon competitiu. Ens cal la redacció d'un anàlisi de salut per a conèixer la realitat del nostre poble i millorar els hàbits de qui viu a Artés. Defensem un urbanisme que vetlli per la rehabilitació i repoblament del centre i el barri antic, que vetlli pel nostre entorn natural i el nostre patrimoni arquitectònic. Hem de seguir potenciant una mobilitat segura i accessible per a tothom. Creiem en la participació, l'educació i la cultura com a bases de la nostra societat".
Per la seva banda, l'alcaldable republicà, Enric Forcada, va destacar que la candidatura d'ERC Artés està integrada "per gent de poble; gent diversa que ens unim per a un objectiu comú: treballar per a seguir millorant Artés. Com hem dit en diferents ocasions, veiem el mateix que tothom qui viu a Artés, tenim els mateixos problemes i els volem seguir treballant".
ARA A PORTADA
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Alumnes de l'IE Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78) Xavier Sucarrats
Publicat el
21 de maig de 2019 a
les 20:20
Actualitzat el
21 de maig de 2019 a les
20:22
Et pot interessar
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
-
Política
«És més fàcil lluitar ara contra l'extrema dreta que quan arribin al poder»
