Diumenge passat va tenir lloc al pati del Centre Cívic d'Avinyó la presentació de la candidatura d'Esquerra Republicana de Catalunya a les properes eleccions municipals. La introducció de l'acte va anar a càrrec de Ramon Capelles, membre de la secció local d'ERC, que va fer referència a la situació actual de la política catalana. Va donar pas al candidat a la reelecció per a l'alcaldia, Eudald Vilaseca.
Vilaseca va fer una pinzellada general del que han estat aquests anys, tot fent referència a la feina feta i als objectius aconseguits malgrat les dificultats polítiques i econòmiques que ha calgut superar. Va presentar el nou equip, format per candidats que ja eren a l'equip de govern i d'altres que són nous i que aporten nous projectes i noves il·lusions. En conjunt 6 dones i 5 homes.
Xat Capellas, número 2 a la llista, va parlar en nom dels candidats que ja eren regidors i va transmetre als candidats que s'hi incorporen la predisposició a gaudir de les tasques que desenvolupin a l'Ajuntament.
Finalment, va intervenir Fina Sanfeliu (número 4 de la llista) en nom dels candidats que es presenten per primera vegada i va posar de manifest que el motiu de presentar-se són les ganes d'aportar el seu treball en tots els àmbits, tant socials com humans, del poble.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2019 a les 15:58
Actualitzat el 15 d’abril de 2019 a les 16:00
Et pot interessar
-
Política El Parlament aprova estudiar un carril bici i un bus a demanda entre Sant Martí de Torroella i Sant Joan
-
Política La façana de l'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau amb motiu del Dia d'Europa
-
Política El Parlament estudiarà mesures per millorar la seguretat en el pas de la C-55 per Monistrol
-
Política La CUP Santpedor denuncia irregularitats laborals al casal de Nadal municipal