ERC Manresa, ERC Callús i ERC Bages han emès un comunicat per lamentar la pèrdua de Joan Badia aquest dissabte. La formació assegura que en conservarà sempre un record inesborrable, per ser un exemple de tenacitat i generositat. Com a comiat li dediquen el seu agraïment més afectuós.
Joan Badia va entrar a ERC el 1991, on va ser president comarcal del 1993 al 1996 i de la secció local de Manresa, del 2000 al 2004. També va ser alcalde de Callús pels republicans del 2015 al 2020.
[noticia]96830[/noticia]
ERC destaca la «tenacitat i generositat» de Joan Badia
Política
Va ser president comarcal d'ERC del 1993 al 1996 i de Manresa, del 2000 al 2004
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat Els promotors de la planta de biometà de Sant Mateu creen una comissió tècnica amb el territori Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Manresa admet que part del paper recollit no arriba a la planta de reciclatge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
Publicat el
17 d’abril de 2021 a
les 22:14
Actualitzat el
17 d’abril de 2021 a les
22:17
Et pot interessar
-
Política
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Política
El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
-
Política
El ple de Manresa aprova reforçar la seguretat i dignificar el passatge Sorribes
