ERC Sallent presentarà la seva candidatura en un acte aquest divendres

Política

Publicat el 09 de maig de 2019 a les 15:35
Actualitzat el 09 de maig de 2019 a les 16:01
Aquest divendres a 2/4 de 9 del vespre a la sala petita de la Fàbrica Vella es farà la presentació de la candidatura d'Esquerra Republicana de Sallent a les eleccions municipals del dia 26 de maig.

La candidatura està encapçalada per Oriol Ribalta, graduat en Ciències Polítiques i de l'Administració, i formen part de la llista Sílvia Tardà, Miquel Estruch, Neus Solà, Diego Miranda, Carme Escamez, Ramon Sallas, Cristina Luna, Víctor Estepa, Valèria Comellas, Joan Gómez, Pilar Sala i Josep Maria Prat.

Es defineixen com una candidatura amb capacitat de treball, procedent d'àmbits i llocs diversos i amb il·lusió per afrontar el grans reptes de futur que té el poble. El seu programa electoral inclou 100 propostes per teixir el futur de Sallent.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google