Sembla ser que els membres d'ERC de Sant Joan de Vilatorrada no dominen massa el programa de retoc fotogràfic Photoshop. Si més no, això és el que es dedueix de la fotografia que el partit va penjar el passat 3 de maig a la seva pàgina de Facebook i en la que es veuen diverses imatges de la visita del Consell d'Infants del municipi al Parlament de Catalunya, on van ser rebuts per la presidenta Carme Forcadell.
En una de les fotos, però, es veuen els rostres d'Elia Tortolero, del PSC, i d'Albert Marañón, de Compromís per Sant Joan, esborrats de forma matussera amb la funció de goma d'esborrar d'un editor d'imatges. O sigui, no es veuen les cares, però en el seu lloc s'hi veuen dues taques, dos gargots, de color blanc sobre el fons color de fusta del púlpit de presidència. Qui sí que apareix a la foto és el regidor d'Infància i Joventut Jordi Pessarrodona, però es clar, aquest regidor sí que és d'ERC.
Els responsables de la pàgina d'ERC, veient la incidència que tenia la foto a les xarxes socials han esborrat l'apunt aquest mateix dilluns al vespre.
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
-
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
Publicat el 05 de juny de 2017 a les 22:21
Actualitzat el 05 de juny de 2017 a les 22:42
Et pot interessar
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
-
Política
Gaià rep un estudi per dotar de connectivitat d'alta capacitat les masies del municipi
