Una nova enquesta del Centre d'Estudis d'Opinió confirma les tendències i situa ERC com la guanyadora en cas d'unes noves eleccions al Parlament. Els republicans obtindrien entre 37 i 39 escons (pels 21 actuals) per davant d'una CiU que cauria de 50 a 34-36 escons. C's, per la seva banda, faria un gran salt passant de 9 a 15-17 diputats. La resta de formacions obtindrien els següents resultats: PSC 14-16 (20); PP 13-14 (19); ICV 12-14 (13) i CUP 6-7 (3).
Per altra banda, si es convoca un referèndum d'independència un 54,7% votaria "sí" mentre que el "no" es quedaria en un 22%.
ERC supera CiU i C's seria tercer, segons un nou sondeig del CEO
Política
En una consulta d'independència el "sí" obtindria el 54% dels vots enfront del 22% del "no"
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat Tap'Antic 2026: aquestes són les 21 tapes que podràs degustar al Centre Històric de Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Cardener Viu es constitueix per oposar-se a la planta de biogàs de Sant Mateu de Bages Pere Fontanals
Publicat el
22 de novembre de 2013 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
