Membres de la plataforma bagenca espanyolista Democracía y Unidad Española (DUE), encapçalada per al seu president, el manresà, Jaime Vizern, es desplaçaran aquesta setmana a Bèlgica per traslladar-hi el "campament" sobre Tabarnia que han anat desplegant a la plaça Catalunya les darreres setmanes, segons explica el butlletí propagandístic Las Voces del Pueblo.
La seva intenció és desplaçar-se fins a Waterloo, on resideix el President, i portar-hi a terme una performance, vestits de la Guàrdia Civil, per simular la detenció i extradició de Carles Puigdemont. Segons els membres de la DUE, d'aquesta manera pretenen posar de manifest "el ridícul de la República simbòlica" del separatisme.
Espanyolistes manresans es vestiran de Guàrdia Civil a Bèlgica per simular la detenció de Puigdemont
Membres de Democracia y Unidad Española, amb Jaime Vizern al capdavant, tenen previst traslladar el seu "campament Tabarnés" i fer una performance a Waterloo, on resideix el President, aquesta setmana
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
20 de març de 2018 a
les 11:30
Actualitzat el
21 de març de 2018 a les
12:09
Et pot interessar
-
Política
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Política
Impulsem Manresa prioritza anar sols a les municipals del 2027
-
Política
Callús projecta un nou espai verd a la Font amb un estudi de la Diputació
-
Política
Manresa trasllada al Palau Firal la gestió de cites per al procés de regularització
-
Política
Cues des de la matinada a Manresa pel procés extraordinari de regularització d'estrangers
-
Política
Callús denunciarà les «accions vandàliques» i les barricades durant la protesta contra ICL
