La candidatura d'Esquerra Manresa per a les eleccions municipals, que lidera el republicà Marc Aloy, iniciarà aquest dimarts 19 de març una roda de trobades sectorials per tal debatre diferents temes clau de la ciutat de Manresa i extreure així idees més formades que serviran per acabar de perfilar el programa electoral d'Esquerra.
Les trobades comptaran amb tècnics i experts sobre cada temàtica que es tracti. En cada una d'elles, hi haurà també una intervenció inicial que servirà per posar el debat sobre la taula.
La primera trobada se celebrarà aquest dimarts 19 de març a les 19 hores a l'Espai Rubiralta de Manresa (Muralla Sant Domènec, 14). Girarà entorn del Centre Històric i comptarà amb la intervenció inicial d'Adam Majó, comissionat del Centre Històric de Manresa entre el febrer del 2016 i el setembre del 2018.
El 26 de març es farà la segona trobada sectorial, en aquest cas entorn del tema ‘Ciutat Verda'. Es parlarà de transició energètica, economia circular, residus i sostenibilitat. Es farà a les 19 hores a l'Espai Rubiralta i comptarà amb la ponència inicial de l'enginyer industrial Pep Centelles.
L'endemà, el 27 de març, es farà la trobada sectorial sobre Ensenyament. Comptarà amb la presència del conseller d'Ensenyament, Josep Bargalló, i es farà a les 17 hores a la seu de la Demarcació de la Catalunya Central del Col·legi de Periodistes (Plana de l'Om, 6, 1er pis).
El 9 d'abril es realitzarà la darrera de les trobades per debatre sobre Cultura (19h Espai Rubiralta). Les trobades són obertes a tothom, però cal inscriure-s'hi de manera prèvia a través del correu manresa@esquerra.cat.
Esquerra Manresa inicia una roda de trobades sectorials per perfilar el programa
Política
El primer debat, que se celebrarà aquest dimarts, girarà entorn del Centre Històric i comptarà amb la presència d'Adam Majó
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
18 de març de 2019 a
les 20:50
Actualitzat el
18 de març de 2019 a les
20:52
Et pot interessar
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
-
Política
Callús s'oposa per unanimitat a la planta de biogàs prevista a Sant Mateu de Bages
-
Política
El ple de Sant Vicenç aprova per unanimitat una moció d'ERC contra la intimidació política
-
Política
Un ciberatac obliga a ajornar el ple de Moià que havia de debatre l'ampliació del polígon d'El Prat
