Un total de 1.114 persones han anat a la Delegació del Govern a Manresa per votar després del 9-N en el termini de 15 dies que va fixar la Generalitat. El dia que van registrar un flux més important de votants van ser el 10 de novembre, amb un total de 297, si hi sumem les persones que van votar a Vic, tot i que la mitjana diària ha estat d'unes 140 persones. Els casos més comuns perquè els veïns de la Catalunya Central no van anar a votar el 9-N van ser la feina i problemes amb el DNI. Aquestes dades s'hauran d'afegir a les 213.471 persones de l'Anoia, el Bages, el Berguedà, Osona i el Solsonès que van anar a votar el 9-N. El sí-sí es va imposar amb un 88,2% dels vots.
Fins a 1.114 persones voten a Manresa pel 9-N en els 15 dies addicionals
Aquest dimarts s'ha acabat el termini extraordinari que tanca el procés participatiu
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2014 a
les 21:38
Actualitzat el
25 de novembre de 2014 a les
21:53
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
