La santjoanenca Gemma Boix ha estat nomenada nova directora dels Serveis Territorials d'Educació a la Catalunya Central. Els serveis estan situats a la carretera de Vic de Manresa. Aquesta no ha serà la primera responsabilitat que assumeix per delegació del Govern després d'haver estat, abans, directora dels Serveis Territorials a Barcelona del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa i directora territorial de Cultura i Mitjans de Comunicació a la Catalunya Central.
[nointext][intext1]
[h3]Qui és Gemma Boix?[/h3]
Gemma Boix López, nascuda a Sant Joan de Vilatorrada l'any 1977, és llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Boix és membre del cos de professorat agregat d'Educació Secundària de la Generalitat, en l'especialitat de Llengua Catalana i Literatura. docent a l'institut Quercus de Sant Joan fins aquest mateix dimecres, estava a l’equip directiu fent de coordinadora pedagògica
[intext2]
Boix va ser regidora de Sant Joan de Vilatorrada per ERC entre el 2007 i el 2011. Va ser directora dels Serveis Territorials a Barcelona del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa, fins que al maig de 2009 va ser designada directora territorial de Cultura i Mitjans de Comunicació a la Catalunya Central, responsabilitat que va mantenir fins a inicis de 2011, després de les eleccions al Parlament de desembre de 2010.
El seu nomenament es farà públic aquest divendres.
Gemma Boix, nova directora territorial d'Educació a la Catalunya Central
Política
La docent santjoanenca havia estat directora dels Serveis Territorials de Cultura i Mitjans de Comunicació i regidora del seu municipi per ERC
ARA A PORTADA
-
Política El ple de Manresa tomba la creació d'una comissió d'anàlisi sobre l'homicidi de Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Manresa aprova les bases dels ajuts de gairebé sis milions per rehabilitar el Centre Històric Pere Fontanals
-
Política L'infrahabitatge en plantes baixes es queda sense radiografia d'urgència a Manresa Pere Fontanals
-
Política El ple rebutja la moció de Fem Manresa sobre dinamitzadors lingüístics als patis de les escoles Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de juliol de 2021 a
les 21:23
Actualitzat el
01 de juliol de 2021 a les
21:39
Et pot interessar
-
Política
«És més fàcil lluitar ara contra l'extrema dreta que quan arribin al poder»
-
Política
Aliança Catalana presenta Esther Hosta com a candidata a l'alcaldia de Navàs
-
Política
Junts proposa una campanya per detectar infrahabitatges en baixos de Manresa abans de l'hivern
-
Política
La CUP-Fem Manresa proposa incorporar dinamitzadors lingüístics als patis escolars
-
Política
Esther Giménez-Salinas, Síndica de Greuges, visita Súria en la seva primera estada oficial
-
Política
ERC Bages celebrarà una trobada comarcal per reivindicar el treball compartit als pobles
