Les desavinences entre el grup municipal de Gent fent Poble i el grup municipal d'ERC Sant Fruitós continuen mesos després de la moció de censura que va fer fora Joan Carles Batanés de l'alcaldia, però darrerament han crescut encara més respecte d'un dels regidors republicans, ara al govern: David Uró, que a més és el portaveu d'ERC.
Ja al ple ordinari de dijous de la setmana passada, tots els regidors de Gent fent Poble van abandonar la sessió per, segons van explicar en una nota de premsa, "les constant vexacions verbals i mal tracte continuat" que van rebre per part d'Uró.
Aquest dimarts, nova clau de volta. Gent fent Poble demana a l'alcaldessa de Sant Fruitós, la també republicana Àdria Mazcuñán, que faci dimitir el regidor Uró per, segons asseguren, "usar un logo municipal en benefici propi en escrits publicats i a les xarxes social". A més, critiquen que ha usat aquest logotip, concretament el de l'Oficina de Recuperació Econòmica municipal, "per enaltir la seva feina i del govern municipal i el contraposa amb una piràmide de sal que representa l'oposició", o sigui, Gent fent Poble.
El grup d'electors demana del regidor David Uró una disculpa pública pel mal ús de l'escut municipal i que si no ho fa, l'alcaldessa el destitueixi.
Gent fent Poble demana la dimissió de David Uró per usar un escut de Sant Fruitós «en benefici propi»
Diu que el regidor d'ERC el fa servir a les xarxes enaltir la seva feina i per atacar el grup de l'oposició
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2021 a
les 19:50
Actualitzat el
20 de juliol de 2021 a les
20:04
Et pot interessar
-
Política
Acció Lila reivindica la revolució kurda amb pintades a Manresa en suport a Rojava
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
-
Política
Sant Vicenç de Castellet preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l'estiu
-
Política
Fem Manresa denuncia al Parlament el col·lapse de Rodalies i reclama mesures urgents
