Consultats per Manresainfo.cat, tant els regidors d'ICV-EUiA com el regidor del PP sí assistiran a l'acte principal de la Diada Nacional de Catalunya que se celebrarà al Parc Catalunya amb la hissada de la senyera. Així doncs, els representants del PSC seran els únics que no acompanyaran els actes oficials de l'Onze de setembre a la segona població del Bages.
Tot i així, totes dues formacions s'han mostrat molestes amb les formes emprades per l'equip de govern, CiU i ERC, a l'hora de decidir penjar de manera "unilateral" l'estelada al consistori.
ICV-EUiA i PP sí que assistiran a l'Onze de Setembre de Sant Joan
Política
El PSC es queda sol renunciant a celebrar la Diada Nacional de Catalunya a la segona població del Bages
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
08 de setembre de 2011 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Política
Santpedor no pujarà cap impost el 2027 i millora les bonificacions d'IBI, IAE i ICIO
-
Política
Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus
-
Política
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Política
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Política
Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid
-
Política
Quatre càrrecs municipals del Bages, a les llistes de Junts per a les eleccions espanyoles
