Ciutadans ha apostat fort en el seu acte central de campanya al Bages per a les elecions al Parlament amb la presència, aquest proper dimecres, de dos pesos pesants del partit, Inés Arrimadas i Carlos Carrizosa, al míting que tindrà lloc a la sala petita del teatre Kursaal a partir de les 7 de la tarda.
Els dos candidats espanyolsites estaran acompanyats per Antonio Espinosa com a electe local, ja que el monistrolenc i exregidor de l'Ajuntament de Manresa, repeteix presència a la llista del partit taronja, tot i que més enrere que en les passades eleccions.
Aquesta serà la primera vegada que la formació nacionalista fa un acte obert de campanya a la capital del Bages, més enllà de presències i reunions sectorials o intervencions dirigides directament a la premsa.
Inés Arrimadas i Carlos Carrizosa protagonitzaran l'acte de Ciutadans a Manresa
Tindrà lloc dimecres a les 7 de la tarda a la sala petita del teatre Kursaal
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de desembre de 2017 a les 22:00
Et pot interessar
-
Política Salvador Busquets i Mariona Homs lideren una nova executiva d'ERC al Bages
-
Política Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA
-
Política Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament
-
Política Aliança Catalana utilitza una imatge falsa feta amb IA per alimentar la xenofòbia a Manresa
-
Política Marc Aloy denuncia «falsedats greus» del vídeo d'Octuvre i anuncia accions legals per defensar-se
-
Política Junts reclama al Govern solucions urgents per la manca d'atenció pediàtrica al Moianès