Ciutadans ha apostat fort en el seu acte central de campanya al Bages per a les elecions al Parlament amb la presència, aquest proper dimecres, de dos pesos pesants del partit, Inés Arrimadas i Carlos Carrizosa, al míting que tindrà lloc a la sala petita del teatre Kursaal a partir de les 7 de la tarda.
Els dos candidats espanyolsites estaran acompanyats per Antonio Espinosa com a electe local, ja que el monistrolenc i exregidor de l'Ajuntament de Manresa, repeteix presència a la llista del partit taronja, tot i que més enrere que en les passades eleccions.
Aquesta serà la primera vegada que la formació nacionalista fa un acte obert de campanya a la capital del Bages, més enllà de presències i reunions sectorials o intervencions dirigides directament a la premsa.
Inés Arrimadas i Carlos Carrizosa protagonitzaran l'acte de Ciutadans a Manresa
Tindrà lloc dimecres a les 7 de la tarda a la sala petita del teatre Kursaal
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
11 de desembre de 2017 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
