[municipals2023_m]
El candidat d'Impulsem, Joan Vila, ha estat l'alcaldable més matiner a l'hora de votar a Manresa, aquest diumenge. Vila ho ha fet a 1/4 de 10 del matí al col·legi electoral de l'Escola Bages.
Durant la jornada, els alcaldables repetiran aquest mateix gest fins a vuit vegades a la capital del Bages, ja que els candidats de Ciutadans, Andrés Rojo, i del PP, Josep Lluís Javaloyes, ho faran en altres poblacions ja que estan empadronats a Santpedor i Sant Joan de Vilatorrada, respectivament.
[noticiadiari]9/109380[/noticiadiari]
Joan Vila, el candidat de Manresa més matiner a l'hora de votar
Política
L'alcaldable d'Impulsem ho ha fet a 1/4 de 10 del matí al col·legi electoral de l'Escola Bages
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
Publicat el
28 de maig de 2023 a
les 10:08
Actualitzat el
12 de març de 2024 a les
14:04
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
