Joaquim Busom i Garcia ha pres possessió aquest dijous 7 de juny a la tarda del càrrec de regidor de l'Ajuntament de Fonollosa pel grup de Junts per Canet, Fals, Camps i Fonollosa - Esquerra Republicana de Catalunya (Junts-ERC). S'integra al govern municipal assumint les regidories de Cultura, Governació, i Manteniment i via pública, i també la 3a Tinença d'alcaldia.
Busom accedeix al càrrec després de la renúncia de Francisco Vizcaino, qui havia ocupat durant els tres primers anys de legislatura les regidories d'administració i governació, i manteniment i via pública. Per a complementar els canvis organitzatius, s'afegeix Patrimoni a la regidoria de Turisme (que continua portant Montserrat Serra, que deixa de tenir les competències en Cultura) i la d'Administració (fins ara junta amb Governació), passa a mans d'alcaldia.
Amb aquesta remodelació de tasques s'enforteix i consolida el govern municipal de Junts-ERC per a encarar els reptes del darrer any de mandat, i continuar treballant i fent realitat els projectes, tant els que ja estan engegats, com els que van més enllà de la present legislatura.
Joaquim Busom i Garcia
Té 66 anys, i és veí de Fals. Metge de l'ABS Sant Joan de Vilatorrada fins fa un any; actualment, està jubilat.
Llicenciat en Medicina i Cirurgia, i Diplomat en Salut Pública, va ser promotor de la creació de l'ABS de St. Joan, el qual va encapçalar com a Director durant 17 anys. Va ser President de l'Associació de Veïns i Veïnes de Fals.
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
07 de juny de 2018 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
