El pallasso Jordi Pessarrodona ha confirmat a NacióManresa que s'ha presentat a les primàries per ocupar els primers llocs a la llista de Junts a les eleccions al Parlament de Catalunya del 14-F per la demarcació de Barcelona. Ho ha fet com a simpatitzant de la formació, de la que no és afiliat.
Segons ha explicat "independentistes d'esquerres m'han demanat que m'hi presentés perquè consideraven que seria important que hi hagués algun represaliat a la llista". A més, com recorda, "independentistes d'esquerres ja havien donat el seu suport a la Laura Borràs". "Ho faré sense militar al partit, ja que he quedat molt cremat de la militància en formacions polítiques", ha afirmat.
L'exregidor d'ERC a Sant Joan de Vilatorrada competirà amb 69 candidats més de la demarcació per fer-se amb un dels 8 següents llocs a la llista darrere de la presidenciable Laura Borràs. Aquest dilluns començarà la campanya d'aquestes primàries que votaran els militants de la formació el proper 12 i 13 de desembre. Cada afiliat de Barcelona podrà votar fins a 6 candidats, i les posicions del 2 al 9 de la llista de la demarcació s'ompliran amb els candidats més votats tenint en compte la paritat de gènere.
Per demarcacions, a Barcelona opten a formar part de les llistes un total de 70 persones; per Girona, han presentat una candidatura 21 persones; 20 a la demarcació de Lleida i 16 a la de Tarragona.
Cal recordar que Jordi Pesarrodona va ser inhabilitat el 28 de setembre durant 14 mesos pel Jutjat Penal número 2 de Manresa per un delicte de desobediència greu durant l'1-O, segons recollia la sentència. Però aquesta inhabilitació es troba suspesa ja que el seu advocat va presentar recurs a l'Audiència Provincial de Barcelona que la va admetre a tràmit el 12 de novembre.
Del Bages també es presenten David Saldoni de Sallent i Miquel Flores de Súria.
Jordi Pesarrodona es presenta a les primàries de Junts per al 14-F
L'exregidor d'ERC a Sant Joan de Vilatorrada competirà amb 69 candidats més per acompanyar Laura Borràs a la demarcació de Barcelona
- Jordi Pesarrodona en una de les seves visites als jutjats -
- Estefania Escolà
ARA A PORTADA
-
Un centenar llarg d'activistes de la PAHC acampen a Sant Domènec per exigir l'expropiació del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Irrompen a Solvia de Barcelona per exigir l'aturada dels desnonaments al Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
L'arxivament de la denúncia sobre l'escorxador de Moià sacseja la consulta del polígon del Prat Pere Fontanals
Publicat el
06 de desembre de 2020 a
les 17:23
Actualitzat el
06 de desembre de 2020 a les
17:59
Et pot interessar
-
Política
La CUP obre a Manresa el debat sobre l'estratègia nacional amb el cicle «Construïm el país»
-
Política
Alcaldes, entitats i empresaris del Bages exigeixen la gratuïtat de la C-16 durant la crisi de Rodalies
-
Política
Acció Lila reivindica la revolució kurda amb pintades a Manresa en suport a Rojava
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
