Aquest divendres, el restaurant La Manufactura de Valls de Torroella va ser l'escenari de l'acte de presentació de tots els alcaldables de Junts per Catalunya a la comarca del Bages.
L'acte va començar amb la benvinguda de l'alcalde i de 'alcaldable de Sant Mateu de Bages, municipi que acollia l'acte. En Joan Ullé i en Pep Junyent respectivament van tenir paraules de record per l'alcalde que els havia precedit, el desaparegut Pere Ribera.
Seguidament, Ivet Castaño, presidenta comarcal del PDECat al Bages i David Bonvehí, president del PDECat i expresident comarcal del partit al Bages, van pujar a l'escenari per fer un reconeixement als alcaldes i caps de llista que han decidit no concórrer a les properes eleccions municipals d'aquest mes de maig, i per tant, finalitzar la seva etapa com a càrrecs electes en aquest mandat. Castaño i Bonvehí van tenir paraules d'agraïment i reconeixement a tots i cadascun d'ells, per tota la trajectòria i dedicació al servei dels seus municipis.
La segona part de l'acte-sopar consistia en la presentació de tots els candidats dels municipis del Bages, cridats a l'escenari, del més petit al més gran pel que fa a la seva població. A tots ells se'ls hi va demanar quina motivació els duia a presentar-se o què volien aportar al seu poble, tenint un breu temps per a contestar. La majoria de respostes parlaven d'il·lusió, de compromís, de responsabilitat, estima i ganes de millorar cadascun dels seus municipis.
Finalment, es va fer la foto conjunta i es van projectar alguns vídeos, entre ells, els del Conseller Lluís Puig i del President Carles Puigdemont, que van voler agrair la valentia i generositat i encoratjar als nous candidats del Bages.
La presentació va aplegar a 200 persones d'arreu de la comarca. Recordar que Junts per Catalunya ha fet llista a 28 dels 30 municipis del Bages i a l'EMD de Sant Martí de Torroella.
Junts per Catalunya al Bages presenta els seus caps de llista en un acte a Sant Mateu de Bages
ARA A PORTADA
-
L'episodi de ventades deixa una vintena d'avisos a Manresa i incidències menors a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
El vent registra 114,8 km/h a Montserrat, però bufa més discretament al centre i nord del Bages Redacció
-
UGT denuncia riscos laborals i sobrecàrrega en la recollida amb el nou sistema a Manresa Pere Fontanals
-
-
Alumnes d'Emergències poden quedar-se sense títol per un veto en les pràctiques en ambulància Redacció
Publicat el
04 de maig de 2019 a
les 19:14
Actualitzat el
04 de maig de 2019 a les
19:19
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi
-
Política
La CUP de Santpedor carrega contra l'alcalde i la policia pels fets del ple de dimarts
-
Política
Poble Lliure denuncia que els partits «silencien» casos de transfuguisme cap a Aliança Catalana
-
Política
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana
-
Política
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut
-
Política
«Benvingut Mr. Aloy»: la Mion rebrà l'Alcalde als Barris amb ironia i crítica veïnal
