De tapes amb l'alcalde. Aquest serà el següent acte de campanya de Junts per Manresa, que se celebrarà aquest divendres a 2/4 de 8 de la tarda a l'espai de Degustació del Mercat de Puigmercadal. La idea principal és generar un ambient adient perquè els assistents puguin conversar amb Valentí Junyent i amb la resta de l'equip de Junts per Manresa, i puguin parlar sobre el present i el futur de la ciutat. L'acte és també una ocasió per posar en valor l'espai de Degustació del Puigmercadal i per reivindicar el conjunt del mercat i del barri.
De tapes amb l'alcalde forma part de les més de 50 activitats previstes que està fent Junts per Manresa en aquesta campanya electoral per explicar a tots els manresans i manresanes el seu projecte de ciutat. La candidatura, que lidera Junyent, fa mesos que pren nota de les principals preocupacions dels veïns, dels barris, de les associacions i les empreses de la ciutat. Aquest acte, doncs, servirà per continuar escoltant i atenent les inquietuds de la societat.
Junts per Manresa proposa parlar amb Valentí Junyent fent tapes al Mercat Puigmercadal
Política
L'acte "De tapes amb l'alcalde" tindrà lloc divendres a 2/4 de 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Societat Alumnes de l'Institut Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal Pere Fontanals
Publicat el
16 de maig de 2019 a
les 08:40
Et pot interessar
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
-
Política
«És més fàcil lluitar ara contra l'extrema dreta que quan arribin al poder»
