El govern municipal de Manresa ha restituït aquest dimecres la bandera espanyola a la teulada de l'Ajuntament acatant la instrucció que va arribar el passat 24 de novembre de la subdelegació del govern espanyol a Catalunya.
La bandera torna a l'edifici consistorial després que el passat 3 d'octubre, durant l'Aturada de País, CDC, ERC i la CUP acordessin la seva retirada "davant el clam popular". El requeriment de la subdelegació va advertir els responsables polítics de l'Ajuntament que el desacatament de la instrucció pot comportar-los la inhabilitació.
L'Ajuntament, que tenia fins el 28 de desembre per restituir la bandera, l'ha avançat un dia després d'una campanya per al 21-D i un Nadal amb el pal buit.
Per una altra part, l'Ajuntament també va restituir divendres passat l'estelada, el llaç groc i les pancartes que la Junta Electoral Central els va obligar a retirar durant la passada campanya.
La bandera espanyola torna a onejar a la teulada de l'Ajuntament de Manresa
El govern municipal acata així el requeriment de la subdelegació del govern espanyol a Catalunya que amenaçava amb inhabilitacions
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2017 a les 20:52
Actualitzat el 27 de desembre de 2017 a les 20:59
Et pot interessar
-
Política
Santpedor aprova la taxa de residus del 2026 i avala diversos canvis en serveis municipals
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
-
Política
Andreu Torres releva Joan Zapata com a conseller comarcal del Bages
-
Política
Aloy reclama al Senat que els ajuntaments amb estalvis puguin utilitzar els seus recursos
