L'Assemblea Local de la CUP de Navàs ha fet pública la llista de 23 persones –10 suplents– que conformen la llista electoral amb la qual es presentaran a les eleccions municipals, i amb l'objectiu de revalidar la majoria absoluta.
La llista, jove i molt renovada, l'encapçalarà en Genís Rovira, professor i actual regidor de cultura, festes, participació i noves tecnologies de l'Ajuntament de Navàs, i anirà acompanyat al segon lloc per l'Anna Rubio, mestra de l'IE Sant Jordi i actual regidora de comunicació, turisme i joventut. El tercer lloc serà per l'actual alcalde Jaume Casals, "Tai" –i primer alcalde de la CUP a la Catalunya Central, el 2011– que ja havia expressat la seva voluntat de continuar com a regidor.
La resta de persones que conformen els deu primers llocs són dones i homes de diferent edat i experiències laborals, però amb una característica comuna: s'estrenen en una llista electoral. La número 4 serà l'Helga Iglesias, llicenciada en psicologia i màster en direcció de RRHH, especialitzada en Inserció Social i Laboral; el cinquè lloc serà per l'Uriel Montesinos, tècnic de l'OMPLE de Navàs, psicòleg i màster en RRHH, mentre que el sisè lloc serà per a en Miquel Coll, graduat en Dret. La setena i vuitena posició l'ocuparan la Laura Casafont, mestra, i la Marina Potrony, graduada en administració i direcció d'empresa amb especialització en gestió comptable i màster en economia social i solidària. La resta de persones que ocuparan les darreres posicions són el Martí Castanyer, en David Terés, la Montse Esclusa, l'Ivan Crespo i l'actual regidora d'educació i esports Sara Cortina.
12 dones, 11 homes i 12 cares noves
La CUP es mostra molt satisfeta de la confecció final de la llista, ja que demostra "que la gent té ganes de formar part de la nostra candidatura", en paraules de Genís Rovira. A més destaca que "és la primera vegada que aconseguim ser més dones que homes, i dels 23 fins a 12 persones són cares noves en la política municipal". Segons Rovira, en un moment polític nacional convuls, "s'agraeix trobar tanta gent implicada". D'entre les 12 cares noves destaca la de la Sakina Zoughi El Abdellati, primera persona d'origen magrebí que es presenta en una llista electoral a Navàs.
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
12 d’abril de 2019 a
les 22:46
Actualitzat el
12 d’abril de 2019 a les
22:53
Et pot interessar
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
