La Candidatura d'Unitat Popular de Manresa ha fet públic en una nota de premsa que dedicarà a causes antirepressives les indemnitzacions que rebran els seus regidors per l'assistència al ple extraordinari de formació de les meses electorals que ha tingut lloc aquest dimecres.
La CUP, que considera que les eleccions del 21-D "son imposades i per tant il·legítimes", vol fer així un gest de denúncia "contra la repressió exercida des de l'1 d'octubre pel govern espanyol i pels partits que hi donen suport: PP, PSOE i Ciudadanos".
El ple extraordinari de formació de les meses electorals se celebra cada vegada que es convoquen eleccions, i la CUP creu que "no té sentit" que sigui un ple remunerat amb 200 euros per regidor, sobretot si es té en compte que el ple dura pocs minuts. En aquest sentit, la formació independentista insta l'ajuntament, a partir d'ara, a no remunerar aquest tipus de ple o bé a cedir-ne la competència a la Junta de Govern Local.
La CUP destinarà les indemnitzacions del ple extraordinari a la lluita antirepressiva
Política
La formació rupturista creu que "no té sentit" que sigui un ple remunerat amb 200 euros per regidor, sobretot si es té en compte que el ple dura pocs minuts
ARA A PORTADA
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Economia Aigües Manresa tanca l'exercici 2025 amb 26,9 milions de facturació i una forta aposta digital Pere Fontanals
-
Successos La Fiscalia arxiva la denúncia contra l'Ajuntament de Castellbell pel cas del Mas Brunet Redacció
Publicat el
22 de novembre de 2017 a
les 20:52
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns de Navarcles reclamen que el bus pari a l'hospital i a les Bases de Manresa
-
Política
El ple de Monistrol aprova mesures per corregir el nou sistema de recollida de residus
-
Política
La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8
-
Política
Súria rebutja la ubicació prevista de la planta de biogàs projectada a Sant Mateu de Bages
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Política
La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat
