L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha rebut aquest matí la visita de la delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Laura Vilagrà. La trobada ha reunit l'alcaldessa Montserrat Badia amb la màxima representant del Govern al territori. Badia ha traslladat a Vilagrà els principals projectes amb què treballa l'Ajuntament i quines són les necessitats del municipi. L'alcaldessa de Castellbell i el Vilar ha exposat la iniciativa per implementar un nou model educatiu de municipi, les possibilitats que ofereix el Montserratí i el projecte cultural que unirà l'Ajuntament, el Casino Borràs i la Biblioteca. En paral·lel, s'ha tractat la problemàtica del trànsit a la C-55 i Vilagrà s'ha interessat pels deutes que la Generalitat manté amb l'Ajuntament.
Signatura del llibre d'honor
La visita de la delegada del Govern a la Catalunya Central ha acabat amb la signatura del llibre d'honor de l'Ajuntament. Montserrat Badia ha volgut agrair la presència de Vilagrà al municipi.
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el
11 de novembre de 2016 a
les 22:00
Actualitzat el
11 de novembre de 2016 a les
22:04
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Política
Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana
-
Política
Sant Joan pel Canvi culmina la seva constitució i ratifica Àngel Sáez com a alcaldable
-
Política
Territori incorpora dotze noves expedicions de bus entre Sallent i Barcelona
-
Política
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
