La CUP-NCG organitzarà aquest dilluns 19 d'abril a les 19h davant el Centre Cívic de Calders una xerrada presencial i amb aforament limitat amb la diputada al Parlament de Catalunya, Basha Changuerra.
La xerrada, anomenada La CUP respon: tot allò que voleu saber i no us atreviu a preguntar té com a objectiu explicar-se i socialitzar l'estratègia de la CUP-NCG per aquesta legislatura, així com poder respondre les preguntes i escoltar les preocupacions de la gent, en l'actual context de crisi social, econòmica i política.
Aquest cicle de diàlegs s'organitza simultàniament a diversos municipis i també es faran de forma telemàtica a través dels canals oficials de la CUP Nacional a Facebook, Twitter i Youtube, el diumenge 18 d'abril.
La diputada de la CUP Basha Changuerra respondrà preguntes dilluns en un acte a Calders
En el marc d'una jornada anomenada "La CUP respon: tot allò que voleu saber i no us atreviu a preguntar"
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’abril de 2021 a les 20:11
Actualitzat el 17 d’abril de 2021 a les 20:14
Et pot interessar
-
Política «Posarem ordre a Manresa»: Junts carrega contra un govern «incapaç i esgotat»
-
Política La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa
-
Política Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027
-
Política Artés redefineix l'ús dels horts municipals per impulsar una agricultura urbana sostenible
-
Política Visita de Felip VI: quan les campanes de Montserrat no toquen ni quarts ni hores
-
Política La presència de Felip VI a Montserrat «ofèn a la memòria republicana i antifeixista»