La CUP-NCG organitzarà aquest dilluns 19 d'abril a les 19h davant el Centre Cívic de Calders una xerrada presencial i amb aforament limitat amb la diputada al Parlament de Catalunya, Basha Changuerra.
La xerrada, anomenada La CUP respon: tot allò que voleu saber i no us atreviu a preguntar té com a objectiu explicar-se i socialitzar l'estratègia de la CUP-NCG per aquesta legislatura, així com poder respondre les preguntes i escoltar les preocupacions de la gent, en l'actual context de crisi social, econòmica i política.
Aquest cicle de diàlegs s'organitza simultàniament a diversos municipis i també es faran de forma telemàtica a través dels canals oficials de la CUP Nacional a Facebook, Twitter i Youtube, el diumenge 18 d'abril.
La diputada de la CUP Basha Changuerra respondrà preguntes dilluns en un acte a Calders
Política
En el marc d'una jornada anomenada "La CUP respon: tot allò que voleu saber i no us atreviu a preguntar"
ARA A PORTADA
-
Societat Eclipsi total de Sol a Catalunya: totes les novetats en ple compte enrere Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
Societat Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025 Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
Publicat el
17 d’abril de 2021 a
les 20:11
Actualitzat el
17 d’abril de 2021 a les
20:14
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
