La Joventut Socialista de Manresa ha reaccionat de forma irada arran de la notícia que l'IES Pius Font i Quer no pot pagar la llum i el gas per la retallada del pressupost de la Generalitat pels centres educatius públics.
Josep Gonzàlez, primer secretari de la JSC de Manresa, lamenta que "no s'ha retallat ni un cèntim als centres privats que segreguen els alumnes per sexes, però sí que es retallen les despeses en electricitat i calefacció als centres públics". Gonzàlez afegeix que "la dinàmica general del nou Govern convergent és inhumana, ja que afavoreix els privilegis d'uns i imposa sacrificis a la majoria", i demana a la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, "que s'hi repensi i anteposi els interessos col·lectius als particulars". "El cas del Pius ens sembla alarmant", sentencia Gonzàlez, estudiant de Batxillerat a l'IES Lacetània, que espera que la resta de centres manresans no hagin d'arribar a aquesta situació.
Els centres educatius pendents
Per altra banda, Gonzàlez s'alinea amb l'alcalde, Josep Camprubí, i també insta Rigau a aclarir el futur dels centres educatius pendents a Manresa: "Volem saber què passa amb l'institut de Cal Gravat, la nova Flama i l'escola de Valldaura", explica. "Els i les joves socialistes de Manresa reclamem al Govern de CiU que no retalli, a més de la llum i el gas, els compromisos amb la ciutat", conclou Gonzàlez.
Publicat el 08 de març de 2011 a les 16:38
Et pot interessar
-
Política Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989
-
Política Paneque visita el Bages i aborda amb el Consell Comarcal el desdoblament de la C-55
-
Política «Posarem ordre a Manresa»: Junts carrega contra un govern «incapaç i esgotat»
-
Política La mobilització veïnal frena el desnonament del Bloc 8, símbol de la lluita per l'habitatge a Manresa
-
Política Sergi Perramon es reuneix amb Artur Mas per estudiar escenaris de cara a les municipals de 2027
-
Política Artés redefineix l'ús dels horts municipals per impulsar una agricultura urbana sostenible
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi a Sant Vicenç de Castellet obliga a tallar la circulació de trens durant dues hores Pere Fontanals
-
Ex Abrupto arrencarà amb un partit de futbol amb una pilota hiperrealista en forma del cap Franco Pere Fontanals
-
Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989 Pere Fontanals
-
Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost Pere Fontanals