La Joventut Socialista de Manresa ha reaccionat de forma irada arran de la notícia que l'IES Pius Font i Quer no pot pagar la llum i el gas per la retallada del pressupost de la Generalitat pels centres educatius públics.
Josep Gonzàlez, primer secretari de la JSC de Manresa, lamenta que "no s'ha retallat ni un cèntim als centres privats que segreguen els alumnes per sexes, però sí que es retallen les despeses en electricitat i calefacció als centres públics". Gonzàlez afegeix que "la dinàmica general del nou Govern convergent és inhumana, ja que afavoreix els privilegis d'uns i imposa sacrificis a la majoria", i demana a la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, "que s'hi repensi i anteposi els interessos col·lectius als particulars". "El cas del Pius ens sembla alarmant", sentencia Gonzàlez, estudiant de Batxillerat a l'IES Lacetània, que espera que la resta de centres manresans no hagin d'arribar a aquesta situació.
Els centres educatius pendents
Per altra banda, Gonzàlez s'alinea amb l'alcalde, Josep Camprubí, i també insta Rigau a aclarir el futur dels centres educatius pendents a Manresa: "Volem saber què passa amb l'institut de Cal Gravat, la nova Flama i l'escola de Valldaura", explica. "Els i les joves socialistes de Manresa reclamem al Govern de CiU que no retalli, a més de la llum i el gas, els compromisos amb la ciutat", conclou Gonzàlez.
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos Els Mossos investiguen un possible homicidi al carrer Sant Jaume de Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
Publicat el
08 de març de 2011 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Política
Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones
-
Política
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Política
Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025
