La pagesia de la Catalunya Central s'ha tornat a mobilitzar aquest divendres a la tarda amb una tractorada que ha baixat de Solsona a Súria per la C-55, i un cop han arribat a la vila minera, han fet mitja volta i han tornat al Solsonès. Una trentena de tractors han fet l'anada a la velocitat normal d'aquests vehicles, però a la pujada cap a Solsona han reduït la velocitat per fer el trajecte amb més calma i provocar importants retencions.
Des que fa deu dies van col·lapsar el país tallant-ne les seves principals artèries viàries, la pagesia va fent petites mostres de capacitat de mobilització amb accions més puntuals que provoquen retencions i trànsit lent com ha passat aquesta vegada a l'oest del Bages.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
La pagesia es torna a mostrar al Bages amb una tractorada de Solsona a Súria i tornada
El trajecte de baixada l'han fet a marxa normal de tractor, però quan han tornat cap al Solsonès, ho han fet a marxa lenta
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
Publicat el 16 de febrer de 2024 a les 21:39
Actualitzat el 16 de febrer de 2024 a les 21:59
Et pot interessar
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
-
Política
Gaià rep un estudi per dotar de connectivitat d'alta capacitat les masies del municipi
