La regidora de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Olga Sánchez, anunciarà la seva renúncia entre dimecres i dijous per motius personals i familiars, tal i com ha anunciat a l'alcalde i a la resta de regidors de govern. L'anunci oficial de la seva dimissió havia de fer-se la setmana passada, però l'esclat de la crisi de govern entre CDC i ERC arran de la gravació a Bonvehí al restaurant El Vermell, va fer que s'endarrerís la decisió.
Olga Sánchez va entrar de regidora de govern després de les eleccions de 2011, de la mà d'Unió Democràtica de Catalunya, aprofitat la quota que tenia la formació conservadora en la coalició que tenien amb Convergència. La seva entrada al govern va ser controvertida pel seu anterior càrrec de gerent al grup de comunicació TLB, d'on depenien diversos mitjans, càrrec del que havia renunciat quan va optar a entrar a l'Ajuntament de Manresa. A l'entrar a l'Ajuntament li va ser assignada la cartera de Seguretat Ciutadana, que ha mantingut fins a dia d'avui.
Ja durant el segon mandat, en el que va entrar com a primera candidata d'Unió en la llista de CiU, amb el trencament nacional de la coalició entre Convergència i Unió, Sánchez va patir la crisi dels conservadors, que a Manresa i el Bages va ser especialment cruenta, i després d'un enfrontament directe amb l'altre regidor del partit, Miquel Davins. Olga Sánchez va optar, llavors, per donar-se de baixa d'Unió i seguir en el govern i, poc després, el seu excompany a Unió va ser apartat del govern aprofitant la reforma que hi va haver fruit de l'acord de governabilitat signat entre convergents i ERC.
En el ple del mes de maig s'aprovarà la seva renúncia. Els propers candidats a la llista que va presentar CiU a les eleccions de 2015 són Meritxell Soler Torras (12), Neus Comellas Verdaguer (13) i Antoni Massegú Calveras (14).
La regidora de Seguretat Ciutadana, Olga Sánchez, anunciarà en breu la seva renúncia
La decisió havia d'anunciar-se fa una setmana, però l'esclat de la crisi del govern de Manresa arran de la gravació a Bonvehí ha fet endarrerir l'anunci oficial, que es farà aquest dimecres o dijous
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 25 d’abril de 2017 a les 19:32
Et pot interessar
-
Política Dijous es faran treballs d'asfaltatge a la cruïlla del carrer Guimerà amb el carrer Carrió i al carrer del Bruc
-
Política La visita del Hapoel Jerusalem al Congost paralitzarà l'activitat esportiva de Manresa
-
Política Manresa en Comú regalarà banderes de Palestina en rebuig al partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Política El boicot del Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem també fa una performance itinerant durant la Mediterrània
-
Política Comencen les obres de la futura seu de la Generalitat al cor de Manresa, amb una inversió de 24 milions
-
Política L'aturada del Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem es converteix en una convocatòria nacional