La cap de llista d'ERC i diputada al Parlament de Catalunya Adriana Delgado serà la nova alcaldessa de Sant Vicenç de Castellet durant els propers quatre anys després que el president de la secció local del PDECat, Dani Màuriz, hagi confirmat a NacióManresa que Junts per Sant Vicenç passarà a l'oposició després de constatar que, a poques hores de la constitució del nou ple "no hi ha hagut cap mena d'apropament de ningú".
ERC, com a força més votada, tót i que amb els mateixos regidors que Junts per Catalunya, té les portes obertes a assumir l'alcaldia de Sant Vicenç, bé sigui amb un govern en minoria o, com s'ha rumoprejat les darreres hores al municipi, amb un pacte d'esquerres que inclogui el PSC i els comuns, i sumar així 8 dels 13 regidors amb els que està constituït el ple municipal.
[municipals2019]MUN08262[/MUNICIPALS2019]
En tot cas, l'espera no serà llarga perquè ERC ha anunciat que aquest dijous al vespre emetrà un comunicat explicant quins són els pactes que ha tancat per formar el nou govern.
D'aquesta manera, Junts per Sant Vicenç -abans com a CiU- deixarà l'alcaldia després de 12 anys, "amb la satisfacció de la feina ben feta", segons ha assegurat Màuriz, amb els tercers millors resultats de la formació en tota la seva història.
- ACTUALITZACIÓ: ERC, PSC i En Comú governaran Sant Vicenç
La republicana Adriana Delgado, nova alcaldessa de Sant Vicenç després que JxCat confirmi que serà a l'oposició
Política
ERC explicarà aquest dijous al vespre les característiques del govern del municipi del Bages sud
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Manresa desautoritza Valentí i nega que el representés a la celebració de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa titlla de «vergonya» l'assistència del govern a l'acte del Dia de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política Avenç Nacionalista acusa ERC de «lerrouxisme» per la presència del govern de Manresa a la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
-
Societat El Consorci del Bages renova 590 contenidors en onze municipis per millorar el reciclatge Pere Fontanals
Publicat el
13 de juny de 2019 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Política
Manresa recordarà Lluís Companys dijous amb una ofrena floral a la plaça que duu el seu nom
-
Política
El Moianès recupera la ruta de memòria antifeixista aquest dilluns, 12 d'octubre
-
Política
Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa
-
Política
«S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre»
-
Política
La CUP-Fem Manresa exigeix al govern més control dels diners públics després del cas Sallar
-
Política
Xavier Díez analitzarà a Manresa les perspectives actuals de l'independentisme
