La cap de llista d'ERC i diputada al Parlament de Catalunya Adriana Delgado serà la nova alcaldessa de Sant Vicenç de Castellet durant els propers quatre anys després que el president de la secció local del PDECat, Dani Màuriz, hagi confirmat a NacióManresa que Junts per Sant Vicenç passarà a l'oposició després de constatar que, a poques hores de la constitució del nou ple "no hi ha hagut cap mena d'apropament de ningú".
ERC, com a força més votada, tót i que amb els mateixos regidors que Junts per Catalunya, té les portes obertes a assumir l'alcaldia de Sant Vicenç, bé sigui amb un govern en minoria o, com s'ha rumoprejat les darreres hores al municipi, amb un pacte d'esquerres que inclogui el PSC i els comuns, i sumar així 8 dels 13 regidors amb els que està constituït el ple municipal.
[municipals2019]MUN08262[/MUNICIPALS2019]
En tot cas, l'espera no serà llarga perquè ERC ha anunciat que aquest dijous al vespre emetrà un comunicat explicant quins són els pactes que ha tancat per formar el nou govern.
D'aquesta manera, Junts per Sant Vicenç -abans com a CiU- deixarà l'alcaldia després de 12 anys, "amb la satisfacció de la feina ben feta", segons ha assegurat Màuriz, amb els tercers millors resultats de la formació en tota la seva història.
- ACTUALITZACIÓ: ERC, PSC i En Comú governaran Sant Vicenç
La republicana Adriana Delgado, nova alcaldessa de Sant Vicenç després que JxCat confirmi que serà a l'oposició
ERC explicarà aquest dijous al vespre les característiques del govern del municipi del Bages sud
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2019 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Política
El PSC ratifica David Vargas com a alcaldable d'Artés i impulsa una candidatura oberta
-
Política
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós amb la mirada posada en les municipals del 2027
-
Política
Manresa dedica set nous espais públics a dones científiques i referents escollides pels escolars
-
Política
Junts Manresa qüestionarà al ple el mural de suport a Palestina de la plaça Bonavista
-
Política
Junts reclama un pla urgent per evitar la desaparició del Club Hoquei Manresa
