Després de "guarnir" la Moreneta del Cavall Bernat amb un mocador palestí per protestar contra el genocidi d'Israel a Gaza, aquest matí de dimarts un altre emblema religiós, en aquest cas de Manresa, ha fet d'aparador del rebuig cap al conflicte del Pròxim Orient. Es tracta de la Seu, que s'ha llevat amb una pancarta de grans dimensions penjada en la qual s'hi podia llegir, des de ben lluny, "Palestina lliure". El cartell estava acompanyat de dues banderes dibuixades.
Segons ha pogut saber NacióManresa, els responsables de l'acció (que es desconeix qui han sigut i si pertanyen a algun col·lectiu, ja que en la pancarta no hi constava cap firma), haurien rebentat -o bé a la nit o bé a la matinada- el candau del tancat que l'empresa Cots i Claret té instal·lat just davant de l'església en el marc dels treballs de restauració de la façana, i, seguidament, s'haurien enfilat per la bastida d'obra.
Pels volts de les dotze del migdia, treballadors de l'equip de manteniment de la Seu han retirat la pancarta.
La Seu de Manresa es desperta amb una pancarta de «Palestina lliure» a la façana principal
A les dotze del migdia, treballadors de l'equip de manteniment l'han retirat
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 30 de gener de 2024 a les 12:21
Actualitzat el 30 de gener de 2024 a les 12:37
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»