[municipalsinformacional]
Una ciutat per viure-hi, aquest és el lema de l'acte central de la campanya de Fem Manresa, que tindrà lloc dimarts, a 2/4 de 8 del vespre al teatre Els Carlins. La candidatura de les esquerres transformadores de la ciutat, impulsada per la CUP, convoca a un berenar popular davant la Llibreria 2 de Piques a 2/4 de 7 de la tarda, per començar l'acte polític al cap d'una hora.
L'acte comptarà amb les intervencions de Xavier Pellicer, diputat de la CUP, i de Roser Alegre, alcaldable de Fem Manresa, així com dels actuals regidors de la formació a l'Ajuntament de Manresa i números 2 i 3 de la llista de Fem Manresa, Gemma Boix i Jordi Trapé. L'acte estarà conduït per Mireia Galí i Enric Llort, actors manresans, i comptarà amb l'actuació musical en directe del pianista Roger Santacana, durant l'acte.
Amb aquest acte polític, Fem Manresa vol reunir a Els Carlins "a tota la gent que al llarg d'aquests mesos s'ha sumat a aquest projecte divers i il·lusionant pensat per a guanyar l'Ajuntament per a les persones i a tots aquells manresans i manresanes que creuen que la ciutat necessita recuperar la il·lusió".
L'acte central de Fem Manresa serà aquest dimarts a Els Carlins
L'acte comptarà amb la presència del diputat de la CUP Xavier Pellicer i Roser Alegre, alcaldable de la candidatura
ARA A PORTADA
-
«L'estudi manresà per millorar el diagnòstic del càncer de còlon ha despertat l'interès de 10 hospitals» Pere Fontanals
-
L'episodi de ventades deixa més de trenta avisos a Manresa i incidències menors a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
-
UGT denuncia riscos laborals i sobrecàrrega en la recollida amb el nou sistema a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
14 de maig de 2023 a
les 20:51
Actualitzat el
14 de maig de 2023 a les
20:56
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi
-
Política
La CUP de Santpedor carrega contra l'alcalde i la policia pels fets del ple de dimarts
-
Política
Poble Lliure denuncia que els partits «silencien» casos de transfuguisme cap a Aliança Catalana
-
Política
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana
-
Política
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut
-
Política
«Benvingut Mr. Aloy»: la Mion rebrà l'Alcalde als Barris amb ironia i crítica veïnal
