L'Ajuntament de Manresa denuncia al jutjat Raul Macià per arrencar l'estelada de la plaça Onze de Setembre
El ple municipal de l'Ajuntament de Manresa va aprovar el juliol de 2012 la instal·lació de la bandera estelada a la plaça i des d'aquella data presideix la celebració institucional de la Diada a la ciutat
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
El 112 va rebre 97.519 trucades a la Catalunya Central el 2025, gairebé la meitat des del Bages Redacció
-
El cap de la Guàrdia Civil de Manresa a l'alcalde Cornet el 23-F: «A tu no et passarà res, ets bon noi» Redacció
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
27 de juliol de 2018 a
les 14:50
Actualitzat el
28 de juliol de 2018 a les
10:02
L'Ajuntament de Manresa ha denunciat al jutjat de guàrdia el feixista de Balsareny, Raul Macià, la persona que fa uns dies va arrencar la bandera estelada que onejava a la plaça Onze de Setembre per veure si aquesta conducta podria ser constitutiva d'alguna classe d'infracció penal.
La persona denunciada pel consistori com a autor d'aquests fets és un veí de Balsareny que va difondre un vídeo amb aquesta actuació a través de les xarxes socials.
El ple municipal de l'Ajuntament de Manresa va aprovar el juliol de 2012 la instal·lació de la bandera estelada a la plaça Onze de Setembre i des d'aquella data presideix la celebració institucional de la Diada a la ciutat.
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan redueix un 57% el rebuig en la primera setmana amb el porta a porta
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
