L'Ajuntament de Manresa denuncia al jutjat Raul Macià per arrencar l'estelada de la plaça Onze de Setembre
El ple municipal de l'Ajuntament de Manresa va aprovar el juliol de 2012 la instal·lació de la bandera estelada a la plaça i des d'aquella data presideix la celebració institucional de la Diada a la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juliol de 2018 a les 14:50
Actualitzat el 28 de juliol de 2018 a les 10:02
L'Ajuntament de Manresa ha denunciat al jutjat de guàrdia el feixista de Balsareny, Raul Macià, la persona que fa uns dies va arrencar la bandera estelada que onejava a la plaça Onze de Setembre per veure si aquesta conducta podria ser constitutiva d'alguna classe d'infracció penal.
La persona denunciada pel consistori com a autor d'aquests fets és un veí de Balsareny que va difondre un vídeo amb aquesta actuació a través de les xarxes socials.
El ple municipal de l'Ajuntament de Manresa va aprovar el juliol de 2012 la instal·lació de la bandera estelada a la plaça Onze de Setembre i des d'aquella data presideix la celebració institucional de la Diada a la ciutat.
Et pot interessar
-
Política
Sallent aprova un pressupost de 13,8 milions per al 2026 amb el focus en el centre urbà
-
Política
Els Comuns exigeixen al Govern el servei d'urgències 24 hores per a Ictus a Manresa
-
Política
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal
-
Política
Junts per Manresa reclama un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors
-
Política
Manresa assumeix la presidència del Consorci l'Agulla en el relleu amb Sant Fruitós
-
Política
Junts per Manresa presenta noves al·legacions a la ZBE i denuncia errors tècnics i socials
