Es tanca de manera ferma, a favor de l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola, la resolució del contenciós administratiu 367/09 interposat pel regidor de l'EPSSG-E, Jordi Gordillo, i altres contra l'Ordenança fiscal número 18 de 2009 que recull l'acord de sistema unitari de tarifes d'aigües al municipi.
El procés va començar l'any 2009 i ha finalitzat el 2012 amb sentència ferma en favor dels interessos de l'ajuntament. Malgrat tot, des de l'Ajuntament es lamenta "l'elevat cost d'aquest procés per les arques municipals", que ascendeix a 342,29 euros per la procuradora, 5.220 euros per l'assistència tècnica i 4.720 euros per l'assistència jurídica, per a un total de 10.282,29 euros.
La part interposant reclamava un sistema de tarifes d'aigua divers, i es mostrava contrari a la integració al mateix sistema tarifari dels veïns de Ca l'Esteve.
L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola guanya el litigi de l'aigua
En el contenciós administratiu interposat contra l'ordenança fiscal del sistema unitari de tarifes d'aigües de 2009 que va presentar el regidor de l'EPSSG-E, Jordi Gordillo, entre altres
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de novembre de 2012 a les 21:09
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»