[municipals2023_m]
L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, ha votat aquest diumenge a 2/4 de 10 del matí al col·legi electoral de l'Escola Pare Algué. El candidat republicà no ha volgut deixar la feina per a més tard i, excepte per Joan Vila d'Impulsem, ha estat el candidat que ho ha fet més d'hora.
Durant la jornada, els alcaldables repetiran aquest mateix gest fins a vuit vegades a la capital del Bages, ja que els candidats de Ciutadans, Andrés Rojo, i del PP, Josep Lluís Javaloyes, ho faran en altres poblacions ja que estan empadronats a Santpedor i Sant Joan de Vilatorrada, respectivament.
[noticiadiari]9/109380[/noticiadiari]
L'alcalde Marc Aloy vota d'hora al col·legi de l'Escola Pare Algué
Política
El republicà ha dipositat el seu vot a l'urna a 2/4 de 10 del matí
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat Els promotors de la planta de biometà de Sant Mateu creen una comissió tècnica amb el territori Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Manresa admet que part del paper recollit no arriba a la planta de reciclatge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
Publicat el
28 de maig de 2023 a
les 10:31
Actualitzat el
12 de març de 2024 a les
13:58
Et pot interessar
-
Política
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Política
El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
-
Política
El ple de Manresa aprova reforçar la seguretat i dignificar el passatge Sorribes
