L'AMPA de l'escola Collbaix de Sant Joan de Vilatorrada ha publicat un comunicat on es mostra "en desacord" en que el govern municipal hagi confirmat el gimnàs del centre com a col·legi electoral dels comicis al Parlament que es viuran el diumenge 14 de febrer.
L'associació assegura que el local "no compleix les condicions adequades de ventilació i tota la resta de mesures Covid per abastir un esdeveniment d'aquesta magnitud". A més, assegura que contradiu totes les mesures anti-Covid que s'apliquen durant el curs escolar. "El Departament no permet l'entrada de les famílies dins del recinte escolar", expliquen, i fins i tot aquest any, "no ha permès que les mares i pares dels infants puguin estar com a públic dels Pastorets [...] ni de la resta dels espectacles fets pels infants".
A banda, l'AMPA recorda que els alumnes de P3 fan la rebuda cada matí en aquest espai i hi duen a terme gran part de les seves sessions a classe. A més, el gimnàs també segueix enguany com a menjador escolar i és l'espai de psicomotricitat de molts infants, i d'educació física.
Tenint en compte que després del 14-F hi ha escola, l'AMPA avisa que moltes famílies es plantegen no portar els seus fills a l'escola durant uns dies, doncs no confien que els serveis municipal i la regidora d'Ensenyament, Elia Tortolero, "puguin garantir la desinfecció de l'espai".
L'AMPA de l'escola Collbaix de Sant Joan, en desacord que el gimnàs sigui col·legi electoral
Argumenta que no té la ventilació adequada i que contradiu totes les mesures anti-Covid que s'apliquen durant el curs escolar
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de febrer de 2021 a les 17:12
Et pot interessar
-
Política ERC celebrarà cinc anys d’alcaldia a Manresa amb una festa oberta al Sielu
-
Política El semàfor: un element en vies d'extinció a Sant Joan de Vilatorrada
-
Política La Manresa més «ben parida», per combatre el pessimisme
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat