
Òmnium i ANC organitzen autobusos a la concentració de suport al Parlament. Foto: Arxiu ND/ACN.
L'ANC ha organitzat autobusos que sortiran des de Manresa per assistir a la manifestació que tindrà lloc diumenge a les 12 del migdia al Passeig dels Til·lers de Barcelona per expressar el suport públic de la societat civil al Parlament de Catalunya.
Els autobusos sortiran a les 10 del matí de l'estació d'autobusos aquest diumenge per anar a la manifestació que ha organitzat l'ANC a Barcelona per expressar el suport públic de la societat civil al Parlament de Catalunya després de l'aprovació de la resolució aquest passat dilluns i per preveure possibles atacs del govern espanyol.
A la mobilització ciutadana, que començarà a les 12 del migdia des del Passeig dels Til·lers de la Ciutadella, també es demanarà unitat als 72 diputats per tirar endavant el procés i l'ANC farà públic el seu posicionament respecte la situació política actual.
El bus que sortirà a les 10 del matí des de Manresa val 7 euros per persona i preveu arribar de Barcelona entre les tres i les quatre de la tarda.
Per apuntar-s'hi cal clicar aquest link.