L'equip itinerant de la Síndica de Greuges va visitar Manresa dimecres passat, 7 de febrer, per atendre la ciutadania. En aquesta visita va rebre un total de 9 visites presencials i 14 trucades, entre trucades i videotrucades. Les persones ateses al Centre Cultural El Casino van presentar un total de 10 queixes i van fer 16 consultes.
Les problemàtiques plantejades van ser sobre temes relacionats amb serveis bàsics (electricitat), serveis socials, transport, entre altres. De les 10 queixes presentades, 2 anaven adreçades a l'Ajuntament de Manresa.
En la darrera ocasió que l'equip de la Síndica va visitar Manresa, el 14 de desembre passat, es van atendre 7 visites i 10 trucades o videotrucades, amb 10 queixes presentades i 11 consultes realitzades.
Aquestes xifres són sempre provisionals pendents de si es generen o no queixes o consultes derivades d'aquestes intervencions i els resultats definitius s'acaben recollint en la memòria anual que elabora la Síndica de Greuges i que es pot consultar sempre a la seva pàgina web dins l'apartat Informes ens locals.
L'activitat de la Síndica de Greuges a Manresa es fa en virtut del conveni signat entre l'Ajuntament i el Síndic de Greuges l'any 2017 i prorrogat per quatre anys més el 2021, a través del qual aquesta institució es compromet a fer quatre visites l'any per atendre la ciutadania de Manresa, a elaborar un informe anual i a exposar-lo en sessió plenària.
[naciomanresa]
L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya atén 9 visites presencials i 14 trucades a Manresa
Del total d'atencions, hi va haver 10 queixes i 16 consultes, sobre temes relacionats amb serveis bàsics (electricitat), serveis socials, transport, entre altres
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Manresa bull d'activitat en una diada de Sant Jordi amb bones expectatives Redacció
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi 2025: aquestes són les 73 novetats literàries d'autors del Bages i el Moianès Aina Font Torra
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 09 de febrer de 2024 a les 16:44
Actualitzat el 09 de febrer de 2024 a les 16:48
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»