Les Candidatures d'Unitat Popular del Bages, Berguedà, Moianès i Solsonès s'han citat el proper 6 d'octubre a Calders per celebrar el primer Dia de la Unitat Popular. La trobada es planteja com una jornada de formació, debat i celebració per a militants, simpatitzants i totes aquelles persones que en vulguin prendre part.
Les activitats tindran lloc a la plaça de l'Església, el Centre Cívic i l'Espai Néstor Almendros i es distribueixen al llarg de tot el dia amb debats al matí, un dinar i diverses actuacions musicals i exhibicions de cultura popular a la tarda, obertes al públic general.
El programa d'actes compta amb un debat intercomarcal sobre les properes eleccions autonòmiques, una conferència sobre nous sectors productius i experiències de consum a càrrec de Miren Etxezarreta (Catedràtica d'economia de la UAB i membre del Seminari Taifa), i les actuacions de la tarda amb S'Temple Bar, Distinta Tinta, els grallers i geganters d'Artés, els gegants de Monistrol de Calders o els Diables de Castellterçol que clouran la trobada amb un correfoc.
L'acte també servirà com a impuls i suport a les assemblees locals de Calders, Moià i Monistrol de Calders, presentades el passat juliol. Així com de sondeig per decidir, en Assemblea Nacional el proper 13 d'octubre, la conveniència o no de presentar candidatures a les eleccions autonòmiques del novembre.
Les CUP de la Catalunya Central fan el 1r dia de la Unitat Popular
La jornada se celebrarà aquest dissabte a Calders i servirà per donar suport a les assemblees del Moianès que es van presentar el passat juliol
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
Publicat el
04 d’octubre de 2012 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
