Ni la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes, ni la Plataforma dels pensionistes, ni la revista del Pou de la Gallina no convidaran als seus actes i debats la formació d'estrema dreta Vox, segons ha explicat en una nhota de premsa ERC, i ha confirmat NacióManresa.
Aquestes tres entitats són, en principi, les úniques que organitzen debats a Manresa durant la precampanya i campanya electoral. En concret, el Col·legi de Periodistes i el Pou de la Gallina organitzaran un debat de caire general, la Plataforma dels pensionistes, un debat de caire temàtic i, finalment, el Col·legi de Periodistes repetirà amb el Trivial dels candidats, un joc a mode de concurs.
ERC felicita la decisió
En el seu comunicat, el candidat d'ERC, Marc Aloy, ha assegurat que "ens sentim orgullosos del teixit social i associatiu de la nostra ciutat, que fa pinya amb els partits polítics per aïllar el feixisme i la ultradreta de casa nostra".
El candidat per Esquerra lamenta que "un partit com VOX es presenti a les eleccions i, especialment, a les de la nostra ciutat, però per part d'Esquerra no contribuirem a donar-los protagonisme i treballarem per desemmascarar aquest partit i la seva ideologia xenòfoba, racista, homòfoba i masclista".
Marc Aloy afegeix que "més enllà que se'ls convidi a participar a un debat, el problema real és que Vox arribi a les institucions, per això fem una crida a votar els partits de tradició democràtica per evitar així que tingui representació, tant aquest 28 d'abril, a les eleccions generals, com el 26 de maig, a les municipals".
Cal recordar queaquest mateix dijous al matí, tant Fem Manresa com la CUP han comunicat que no participarien en cap acte que comptés amb la presència de Vox.
Les entitats que organitzen debats per a les municipals de Manresa descarten convidar-hi Vox
ERC agraeix al Col·legi de Periodistes, Plataforma dels pensionistes i el Pou de la Gallina que no comptin amb la formació d'extrema dreta
- Parada de Vox a Manresa, dissabte passat -
- Pere Fontanals
ARA A PORTADA
-
Manresa presenta les primeres bicicletes del Baik, el nou sistema elèctric compartit de la ciutat Pere Fontanals
-
Manresa inicia les obres del nou tram de via verda a Can Font per connectar la xarxa verda metropolitana Pere Fontanals
-
-
«Aliança viu un moment dolç, però a l'extrema dreta tot es complica quan toca consolidar-se» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 25 d’abril de 2019 a les 16:52
Actualitzat el 02 de maig de 2019 a les 12:59
Et pot interessar
-
Política
La CUP de Santpedor adverteix ERC: per tenir el seu suport, caldrà un gir social al govern
-
Política
El Consell Comarcal del Bages aprova el pressupost 2026, amb rècord històric en educació
-
Política
Aloy es reuneix amb Collboni a Barcelona per abordar reptes compartits entre ciutats
-
Política
La Síndica de Greuges informarà del balanç anual al ple de Manresa el 18 de desembre
-
Política
L'oposició de Castellterçol força l'impuls del projecte ANLA amb l'aprovació d'una moció al ple
-
Política
La Catalunya Central completa un centenar llarg d'actuacions d'accessibilitat amb els Next Generation
