Ni la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes, ni la Plataforma dels pensionistes, ni la revista del Pou de la Gallina no convidaran als seus actes i debats la formació d'estrema dreta Vox, segons ha explicat en una nhota de premsa ERC, i ha confirmat NacióManresa.
Aquestes tres entitats són, en principi, les úniques que organitzen debats a Manresa durant la precampanya i campanya electoral. En concret, el Col·legi de Periodistes i el Pou de la Gallina organitzaran un debat de caire general, la Plataforma dels pensionistes, un debat de caire temàtic i, finalment, el Col·legi de Periodistes repetirà amb el Trivial dels candidats, un joc a mode de concurs.
ERC felicita la decisió
En el seu comunicat, el candidat d'ERC, Marc Aloy, ha assegurat que "ens sentim orgullosos del teixit social i associatiu de la nostra ciutat, que fa pinya amb els partits polítics per aïllar el feixisme i la ultradreta de casa nostra".
El candidat per Esquerra lamenta que "un partit com VOX es presenti a les eleccions i, especialment, a les de la nostra ciutat, però per part d'Esquerra no contribuirem a donar-los protagonisme i treballarem per desemmascarar aquest partit i la seva ideologia xenòfoba, racista, homòfoba i masclista".
Marc Aloy afegeix que "més enllà que se'ls convidi a participar a un debat, el problema real és que Vox arribi a les institucions, per això fem una crida a votar els partits de tradició democràtica per evitar així que tingui representació, tant aquest 28 d'abril, a les eleccions generals, com el 26 de maig, a les municipals".
Cal recordar queaquest mateix dijous al matí, tant Fem Manresa com la CUP han comunicat que no participarien en cap acte que comptés amb la presència de Vox.
Les entitats que organitzen debats per a les municipals de Manresa descarten convidar-hi Vox
Política
ERC agraeix al Col·legi de Periodistes, Plataforma dels pensionistes i el Pou de la Gallina que no comptin amb la formació d'extrema dreta
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
25 d’abril de 2019 a
les 16:52
Actualitzat el
02 de maig de 2019 a les
12:59
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
