L’esplanada de Lledoners acollirà una revetlla popular per Cap d’Any. Impulsada pel col·lectiu Omplim Lledoners, arrencarà el dia 31 a les set de la tarda i es preveu, fins i tot, poder-hi fer nit amb tendes de campanya. A hores d'ara ja hi ha els primers autobusos confirmats. Abans del tradicional "Bona Nit" d'en Joan BonaNit, a tres quarts de nou del vespre, i de la mateixa manera que ja es va fer per Nadal i Sant Esteve, els Músics per la Llibertat protagonitzaran una cantada de nadales. Tot seguit es donarà pas a l'àpat, un sopar de carmanyola, que serà amenitzat amb més música -a banda dels Músics per la Llibertat hi haurà una empresa d'espectacles- fins a la mitjanit.
A la mitjanit, l'esplanada acollirà les tradicionals 12 campanades. Per a fer-ho possible un col·lectiu de campaners de les Borges Blanques portarà fins a Lledoners una campana de grans dimensions. Un cop acabades, la música continuarà i, a més a més, s'ha previst una acampada popular.
Primers autobusos confirmats
Omplim Lledoners preveu que centenars de persones assistiran a una iniciativa amb la que pretenen mostrar el seu "escalf" als polítics empresonats. A hores d'ara, avancen, ja s'han organitzat autobusos que sortiran des del Maresme, però també es preveu que surtin grups des de d'altres punts del territori català com Lleida, Cervera, el Pont de Suert, Osona i el Berguedà.
L'esplanada de Lledoners celebrarà una revetlla popular per Cap d'Any
La iniciativa comptarà amb música i el toc de les dotze campanades
ARA A PORTADA
-
La Fira de l'Aixada renova els itineraris del Rei i el Bisbe i s'expandeix pel Centre Històric Pere Fontanals
-
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Publicat el
28 de desembre de 2018 a
les 15:21
Actualitzat el
29 de desembre de 2018 a les
17:47
Et pot interessar
-
Política
«Benvingut Mr. Aloy»: la Mion rebrà l'Alcalde als Barris amb ironia i crítica veïnal
-
Política
Junts exigeix «l'execució immediata i íntegra» de totes les inversions compromeses a l'R4
-
Política
ERC denuncia «transfuguisme» per l'entrada de Jordi Soteras al ple de Santpedor
-
Política
Marc Aloy: «La situació d'avui és kafkiana i ha generat una angoixa innecessària»
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
