L'exalcalde de Callús del 2003 al 2008, David Aaron López, optarà a la regidoria d'Urbanisme de l'Ajuntament de Manresa si el cap de llista d'ERC, Marc Aloy, assoleix l'alcaldia després de les eleccions del 26 de maig, segons ha confirmat el propi Aloy en roda de premsa aquest dilluns, al Pont Nou sobre el Parc del Cardener.
David Aaron López, de 51 anys, entra com a independent a la llista que els republicans estan preparant de cara a les municipals. Aquest dilluns ha estat presentat pel cap de llista, Marc Aloy, com una persona de gran compromís públic, que ha desenvolupat diverses funcions tècniques a Catalunya i a les Illes Balears.
Arquitecte i tècnic urbanista, López és màster en estudis territorials i urbanístics. Actualment té la plaça d'arquitecte a l'Ajuntament de Sant Fruitós, però treballa al Consell Insular d'Eivissa. També ha treballat en els Ajuntaments de Sabadell, Navarcles i Avinyó. A Catalunya també ha estat director dels Serveis Tècnics Territorials de l'Ajuntament de Badia. A banda, ha estat Director Tècnic de turisme del Consell Insular d'Eivissa i actualment és Director Insular de Territori i Mobilitat del mateix consell.
López s'ha mostrat agraït amb la proposta d'ERC per formar part de la llista que es presentarà a Manresa i ha manifestat que recordant els seus avis vol "recuperar el republicanisme que es va viure a la ciutat".
L'exalcalde de Callús, David Aaron López, anirà a la llista d'ERC Manresa
L'arquitecte optarà a la regidoria d'Urbanisme en cas que Marc Aloy accedeixi a l'alcaldia
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2019 a les 17:33
Et pot interessar
-
Política Les sancions per ús indegut de patinets elèctrics pugen un 21% a Manresa
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós