Mariano Rajoy ha anunciat retallades molt dures. Foto: Arxiu ND
Primeres conseqüències al rescat de la banca espanyola per part de la Unió Europea. El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha anunciat la voluntat de reduir el 30% dels regidors dels ajuntaments. A més, vol que deixin de prestar les denominades competències impròpies.
El paquet de retallades -de 65.000 milions d'euros en dos anys i mig- suposarà augmentar l'IVA fins al 21% i afectarà els salaris dels treballadors públics que perdran una de les pagues extres. A més, la prestació d'atur es reduirà a un 50% a partir del sisè més i es plantegen grans privatitzacions com Renfe o AENA, entre altres mesures.
Mariano Rajoy vol eliminar el 30% de regidors
Política
El paquet de retallades inclou augmentar l'IVA, reduir la prestació d'atur i salaris dels treballadors públics
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
11 de juliol de 2012 a
les 10:47
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
