Moisès Fainé Sánchez ha sortit escollit en primàries internes com a cap de llista a Castellbell i el Vilar pels comicis municipals del maig del 2019, presentant-se sota la marca de Junts per Castellbell i el Vilar.
Fainé, que va cursar estudis de tècnic en metall de soldadura, des del 2012 és torner fresador a Construccions Metàl·liques Joan Grau, empresa del municipi mateix de Castellbell, on hi va començar a treballar el 2005, passant per diferents àrees.
L'assemblea ha estat conduïda per la seva presidenta local, la M. Cinta Forrellat, i ha comptat amb la presència i les intervencions de l'actual cap de llista de Castellbell i el Vilar, Santi Llopart i de la presidenta comarcal, Ivet Castaño. Els associats i associades assistents han ratificat la seva candidatura per unanimitat.
Fainé ha posat de manifest les seves ganes de continuar treballant per Castellbell i el Vilar, liderant un projecte atractiu, que sigui la millor alternativa pel municipi, a la vegada que ha agraït la dedicació a l'actual cap de llista i la confiança que ha dipositat en ell l'equip del municipi.
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
20 de novembre de 2018 a
les 19:04
Actualitzat el
20 de novembre de 2018 a les
19:09
Et pot interessar
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
-
Política
Callús s'oposa per unanimitat a la planta de biogàs prevista a Sant Mateu de Bages
-
Política
El ple de Sant Vicenç aprova per unanimitat una moció d'ERC contra la intimidació política
-
Política
Un ciberatac obliga a ajornar el ple de Moià que havia de debatre l'ampliació del polígon d'El Prat
