NacióDigital va ser el diari en català més llegit durant les eleccions municipals i europees del 26-M. Tant en la nit electoral, com l'endemà, dia d'anàlisi més reposada, aquest diari va liderar l'audiència per davant de l'Ara, ElNacional i Vilaweb. 347.226 usuaris únics van fer confiança a NacióDigital el diumenge per informar-se, minut a minut, de tota la jornada electoral arreu de Catalunya. El dilluns els usuaris únics van augmentar fins als 453.526, sent aquest un dels millors resultats històrics d'aquest diari, segons el mesurador OJD.
Pel que fa a pàgines vistes, NacióDigital també lidera la classificació dels mitjans digitals catalans. Diumenge es van fregar el milió i mig -1.466.239, concretament- i el dilluns se'n van registrar un total de 1.675.937.
Pels comicis municipals i europeus, així com durant tota la campanya electoral, NacióDigital va optar per oferir als seus lectors la cobertura més exhaustiva, amb un extens desplegament, amb especial interès a Barcelona i la força de 18 edicions territorials, que va incloure entrevistes, anàlisis, reportatges dels grans debats i dades. Durant la nit electoral, els usuaris també van poder consultar, en temps real, els resultats del 26-M, municipi per municipi, regidor per regidor.
Amb la voluntat de continuar en aquesta línia, i amb el suport de les desenes de periodistes del grup repartits arreu del país, NacióDigital ha obert un espai amb tota la informació, en directe, sobre les negociacions i els pactes a l'Ajuntament de Barcelona i la resta de consistoris catalans.
Moltes gràcies per la confiança!
NacióDigital, el diari més llegit en català per les municipals i europees
Va liderar l'audiència amb 347.226 usuaris únics diumenge i 453.526 dilluns per davant de l'"Ara", "ElNacional" i "Vilaweb"
Ara a portada
Publicat el 29 de maig de 2019 a les 20:08
Actualitzat el 29 de maig de 2019 a les 20:09
Et pot interessar
-
Política El Parlament estudiarà mesures per millorar la seguretat en el pas de la C-55 per Monistrol
-
Política La CUP Santpedor denuncia irregularitats laborals al casal de Nadal municipal
-
Política Junts exigeix al Parlament el desdoblament de la C-55
-
Política L'alcalde del Pont de Vilomara, Enric Campàs, renuncia per motius professionals