Nuri Prat, cap de llista d'ERC a Balsareny. Foto: ERC
La secció local d'ERC de Balsareny, va elegir per unanimitat a Nuri Prat i Valverde, com a alcaldable, per a la formació republicana a Balsareny, de cara a les properes eleccions del 22 de maig.
Prat, va néixer a Balsareny, i des de molt jove ha col·laborat activament en diferents entitats del poble, i també va formar part en el seu moment, de l'AMPA de l'Escola Guillem de Balsareny. Actualment és regidora d'ERC a l'Ajuntament de Balsareny.
En els propers dies, es presentarà la resta de la llista, la qual combinarà l'experiència de gent que ja ha estat a l'Ajuntament, sigui governant o a l'oposició, així com gent que tindrà la seva primera experiència en el món de la política local, i que aportarà nous aires i visions.
ERC a Balsareny es marca com a prioritat oferir "honradesa i treball", en el seu dia a dia, per a poder desenvolupar totes les activitats, i no descuidar a cap persona del poble, sigui del color polític que sigui, ni tampoc no fer distincions pel seu origen de naixement, per a poder resoldre els problemes quotidians, que molts d'ells no han estat resolts per l'actual equip de govern.
Les polítiques socials seran un dels eixos vertebradors del programa electoral que estan acabant, i que es tindrà sensibilitat per a tots els sectors de la població, ja sigui gent gran, adulta, jove o infantil. El programa electoral sorgirà a partir de les propostes que han anat recollint de les diferents trobades amb gent i entitats del municipi, perquè pensen que el programa l'ha d'elaborar el poble i no la visió d'uns pocs.
Nuri Prat, cap de llista d'ERC a Balsareny
Política
En els propers dies es presentarà la resta de la llista
ARA A PORTADA
-
Successos Controlat l'incendi de Sant Vicenç que ha obligat a confinar la Balconada i una residència Pere Fontanals
-
Societat CCOO i Professors de Secundària veten l'Assemblea Educativa del Bages com a interlocutora Pere Fontanals
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Miki Núñez, Buhos i més de trenta hores de música ompliran la Festa Major de Manresa Redacció
Publicat el
10 d’abril de 2011 a
les 14:30
Et pot interessar
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca
-
Política
Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits
-
Política
El Bages rebutja que els trens semidirectes amb Barcelona no tornin fins al 2040
-
Política
El PSC de Cardona acusa el govern d'ERC de mala gestió amb la taxa d'escombraries
-
Política
Tres municipis del Bages donen suport a les reivindicacions dels bombers precaris
-
Política
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
