Nuri Prat, cap de llista d'ERC a Balsareny. Foto: ERC
La secció local d'ERC de Balsareny, va elegir per unanimitat a Nuri Prat i Valverde, com a alcaldable, per a la formació republicana a Balsareny, de cara a les properes eleccions del 22 de maig.
Prat, va néixer a Balsareny, i des de molt jove ha col·laborat activament en diferents entitats del poble, i també va formar part en el seu moment, de l'AMPA de l'Escola Guillem de Balsareny. Actualment és regidora d'ERC a l'Ajuntament de Balsareny.
En els propers dies, es presentarà la resta de la llista, la qual combinarà l'experiència de gent que ja ha estat a l'Ajuntament, sigui governant o a l'oposició, així com gent que tindrà la seva primera experiència en el món de la política local, i que aportarà nous aires i visions.
ERC a Balsareny es marca com a prioritat oferir "honradesa i treball", en el seu dia a dia, per a poder desenvolupar totes les activitats, i no descuidar a cap persona del poble, sigui del color polític que sigui, ni tampoc no fer distincions pel seu origen de naixement, per a poder resoldre els problemes quotidians, que molts d'ells no han estat resolts per l'actual equip de govern.
Les polítiques socials seran un dels eixos vertebradors del programa electoral que estan acabant, i que es tindrà sensibilitat per a tots els sectors de la població, ja sigui gent gran, adulta, jove o infantil. El programa electoral sorgirà a partir de les propostes que han anat recollint de les diferents trobades amb gent i entitats del municipi, perquè pensen que el programa l'ha d'elaborar el poble i no la visió d'uns pocs.
Nuri Prat, cap de llista d'ERC a Balsareny
En els propers dies es presentarà la resta de la llista
ARA A PORTADA
-
-
Els Mossos d'Esquadra executen el llançament d'un bloc a Manresa amb famílies i infants Pere Fontanals
-
El col·lectiu manresà Entre Feixes guanya el Premi Emprius 2025 per la seva proposta de gestió comunal Pere Fontanals
-
El Kursaal anuncia els cinc grans muntatges del Toc de Teatre 2026, amb Sagarra, Casanovas i Vilarasau Pere Fontanals
-
Publicat el 10 d’abril de 2011 a les 14:30
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns es reuneixen a Sant Fruitós i demanen a Sàmper que obri expedients als anuncis «il·legals» d'habitatge
-
Política
Catalunya en Comú celebrarà a Sant Fruitós la seva Executiva per marcar el full de ruta polític
-
Política
Sallent activa la segona edició dels Pressupostos Participatius amb una partida de 30.000 euros
-
Política
La PAHC atura el desnonament d'una família del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Sant Fruitós actualitza les ordenances del 2026 amb un increment moderat del 2,5%
-
Política
Oriol Capsada, nou regidor de Sant Fruitós, assumeix l'àrea de Joventut
