La corredora de muntanya Núria Picas participarà aquest dissabte 9 de desembre en el primer acte de campanya que organitza la candidatura d'Esquerra Republicana al Bages. L'acte tindrà lloc a dos quarts d'1 del migdia a la penya blaugrana de Súria i hi haurà vermut en acabar. Picas estarà acompanyada per la també candidata Mariona Homs.
Dilluns dia 11 serà el torn de la primera candidata bagenca, Adriana Delgado, que participarà en un acte a Sant Vicenç de Castellet junt amb la diputada republicana al Congrés dels Diputats, Ester Capella. L'acte es farà a l'auditori de la biblioteca municipal a les 8 del vespre.
Campanya al Moianès
Per la seva banda, des d'ERC Moianès també han organitzat diversos actes pels propers dies:
Divendres dia 8/12, a les 8 del vespre: Acte a l'Estany al local Cine amb l'expresident d'ERC Joan Puigcercós; el vicepresident de la Diputació de Barcelona, Dionís Guiteras; i el candidat moianès Ramon Vilar.
Dissabte dia 9/12, a les 8 del vespre: Acte a Collsuspina al local social amb la delegada del Govern a la Catalunya Central, Laura Vilagrà.
Diumenge dia 10/12, a les 7 de la tarda: Acte a Castellterçol a Cal Recader amb la candidata núm. 6 Alba Vergés, i el candidat moianès Antoni Farran.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2017 a les 18:50
Actualitzat el 07 de desembre de 2017 a les 18:55
Et pot interessar
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre
-
Política Jaume Bosch presentarà a Manresa el seu llibre «Fer política»